at julias placeeeeeee

Hejsan bloggen!

Sitter hemma hos julia just nu.Hon sitter just nu och äter
så jag tog över hennes dator ett tag,haha;)
Idag har vi nästan vart ute hela dagen.Har vart asnice väder,
så har vart ute och fottat och käkat 2 glassar.
Sen så har jag köpt ett par solbrillor på kicks.
Vilket behövdes!Har likadana i röda men whatever;).
Mina favorit brillor vart ju typ ''snodda''
i somras,eller jag glömde dom.Sen när jag skulle hämta
dom efter typ en minut var dom borta:S.

Hursomhellst så har vi inte gjort så mycket mera.
Sitter inne på julias rum just nu och väntar på henne.
Men vi hörs senare när jag kommer hem med
massor av bilder från idag;)

jag&julia idaaaaaaaaaag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0