fffffryser

Hello alla söta bloggläsare!

Åhh gud va skönt det va med sovmorgon imorrse!Sov till kvart i
åtta och sen fixade jag mig och mötte linnea på bussen vid halv tio.
Sen åkte vi iväg till den tråkiga skolan!Hände inte så mycket direkt.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig och då åkte vi och handlade
lite,sen mötte jag upp linnea i centrum och gick runt och kollade
i affärer,tänkte köpa en sjal men vart inte så;).


Lite senare tog vi bussen hem till linnea och började steka
pannkakor!Mums:D!Var så himlans gott sen så gjorde
vi egen blåbärssylt och allt!Efter vi käkat tvingade linnea ut mig på
ringvägen för att se ett jävla vildsdvin som vi faktist såg!
Var riktigt äcklig!Efter typ en och en halv timme kom hennes
mamma och hämtade oss.Halelulia!:D
Och nu är jag hemma och gör typ ingenting.
Ska börja plugga nu.Men vi hörs senare.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0