fick sötaste gulan!♥

Hejsan alla söta bloggläsare!

Kom hem från stallet för ca en timme sen och fick söta gulan:D!Gick jätte
bra faktist,hoppade studshinder.Alltså när det är flera hinder på raken.
Och tog bort ett hinder och trög som gulan e fattade han inte det så han
tog ett till galoppsprång och sen gick det inte att hoppa för honom
så jag ramlade av och voltade typ i luften och allt:P.
Men gick iallafall bra och hoppade om det
och då gick det super för gulan!Älskar ponnyn faktist,
Kanske nya favorithästen?Neeej ingen kan ta robbies plats:).

Iallafall så har jag precis käkat och sitter och väntar på att talang
ska börja:D.Är ju två från nynäshamn(där jag bor)som är med:D.
Menmen nu ska jag hoppa in fort som F-A-N in i dushen.Hörs senare.
puss puss!

lovely pic,don't you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0