för trött

Hejsan bloggen!
Är egentligen för trött för att blogga,men gör det ändå!Ligger i soffan med duntäcke och kuddar.Och nej jag ska nog inte sova på soffan inatt;).Är jätte trött,så vette fan asså om jag orkar gå upp en trappa och lägga mig i min varma säng.Hursomhellst så har jag precis tvättat bort sminket och satt i håret i en stor fet bulle.Känner att mina ögon vägrar att sammarbeta med mig.Dom vill bara stängas igen.Dumma ögon,haha kanske lite konstigt inlägg för när jag är trött vet jag själv knappast om vad jag snackar om.Sen så när jag lagt mig i min säng blir jag plötsligt super pigg!Scaaary:O.

Imorrn har jag iallafall inte så mycket planer,om jag inte har för tråkigt drar jag väll ner till centrum eller något.Tänket sova länge och inte stressa ett dugg!Men orkar inte sitta och planera min dag här&nu.För trött.Mihihihi,aja vi hörs imorrn.Puss puss på er alla söta bloggläsare!Hörs imorrn:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0