godnatt!

Godkväll bloggen!

Tänkte först att jag inte skulle skriva något för var verkligen jätte
trött men vart helt plötsligt skit pigg!Kom nyss hem från linnea och vi har vart
hemma hos adde h där robert,gustav,simon,sebbe&adde j va.Dom lanade.
Åhh fattar fan inte själva poängen med det för det är grymt tråkigt
att spela cs hela natten eller vad det nu är som dom spelar.
men dom var nog inte specielt glada på oss för linnea och jag försökte
få dom lite mera ''sociala''.Men gud så bra det gick!:D
Haha,vid tio drog vi hem till linnea iallafall och käkade
bullar. Mums!Sen vid elva kom brorsan och hämtade mig.
Ville inte gå ensam hem i mörkret.Mörkrädd...:$.
Hahah men nu har jag precis slängt på mig
en för stor tröja,tagit bort sminket och borstat tänderna!:):):)
Är grymt trött så ska snart gå och lägga mig i sängen
och kolla på film eller något;).Men vi hörs imorrn.

Puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0