granngården

Hejsan bloggen!

Jaha...Då va tisdagen avklarad!Skoldagen idag har iallafall vart jätte bra!
Lite jobbigt för sprang idag på idrotten...Men efter skolan kom mamma och hämtade
mig och då åkte vi direkt till granngården och handlade massor:D.Köpte en tröja,
ridstövlar,strumpor och en piska!Är jätte nöjd med allt!Nu längtar jag bara
tills att rida:D.Synd bara att det är teori på fredag:(.Men om två veckor så
är det vanlig dressyr igen:D.Sitter iallafall och kollar på tv,ska börja
plugga nu.Har både spanskaprov&noprov på torsdag.Suck!
Lixom två prov på samma dag är fan inte kul!

Menmen nu är det bara att börja plugga,ikväll blire typ ''filmkväll''
med mamma för pappa är på någon middag med några.PUSS!

tröja;299 kr
skor;349 kr
piska/spö;99 kr
strumpor;49 kr st


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart någonstans köpte du skorna?och vart ligger det?^^

2010-04-27 @ 19:44:28
Postat av: Anonym

vart någonstans köpte du skorna?och vart ligger det?^^

2010-04-27 @ 19:44:28
Postat av: Anonym

vart någonstans köpte du skorna?och vart ligger det?^^

2010-04-27 @ 19:44:29
Postat av: becca

asså,jag vet inte riktigt om du ens läste inlägget för det står ju klart&tydligt att jag köpte allt på granngården..Men det ligger iallafall i typ sorunda eller något.Finns flera affärer överallt,så det är bara att kolla runt så hittar du nog någon:)

2010-04-27 @ 19:50:25
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0