jag har vart på kryssning!

Hejsan alla söta bloggläsare!

Så nu har jag tid för att blogga!Anledningen till att jag inte kunnat blogga
är för att jag vart på kryssning!Det trodde ni inte vaaa;)?Men det är ju så
här att här i nynäs är det jävligt mycket inbrott nu för tiden och då
är det bäst att inte skriva ut någonstans om man ska bort så det är därför:).
Har haft en himlans trevlig resa med bara familjen:).Badade idag och solade;).
Typ som solarium fast annorlunda:P.Blev lite röd om kinderna.Som vanligt!
ÅÅÅÅHHH fuuult!HAHAHA sen har jag självklart shoppat!
Har köpt en ny bh,en tröja,ett halsband och massor av godis!
Men bild på det kommer imorrn:).Måste ladda kameran;).

Idag kom jag iallafall hem vid halv sex tiden och då drog jag hem till
bästaste linnea!Träffade sen lite senare linus då vi drog hem till mig.
Sen drog vi ut igen och käkade pizza som vart heeelt misslykad!
Hahaah,sen drog vi till nss och jag frös ihjääl!Men kom in nyss och har
haft en väldigt rolig kväll!Som alltid med dom bästa personerna:).
Men nu ska jag snart kolla på wallander vi hörs imorrn.Puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; <3 den kommentaren !

Pluttiiiis då:)<3

2010-04-25 @ 20:59:40
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0