måndag avklarad!

Hejsan alla söta bloggläsare!

Jaha då va måndagen avklarad!Vilket känns toppen:D.Måndagar brukar
ju alltid vara jobbiga,men den här var faktist lugn!Skoldagen rullade
på somvanligt och efter skolan drog jag hem,sen senare drog jag hem
till linnea och lämnade en sak som hon glömt hos mig.Käkade lite
där.Gjorde egen maat,eller inte jag hon:P.

Vid kvart i fem drog vi hem till mig(för skulle ju på sånt här samtal?:P)men
drog nästan direkt iväg till skolan.Och ja det gick väll bra.Somvanligt!
Är iallafall hemma nu och ska snart käka maaat.Är skit hungrig!Efter
det blir det att srpinga lite på löpbandet:).Sen dusha ofc;).Aja
ska väll äta vilken sekund som hellst.Vi hörs nog senare.PUSS!


Kommentarer
Postat av: Areane

Thank you for the informative website

2011-11-21 @ 14:05:37
URL: http://areane.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0