pallar inte blogga....

Hejsan alla söta bloggläsare!

Har egentligen ingen blogglust alls,men gör det för eran skull:).
Är helt slut i huvet för har suttit och skrivit om religonen och allt
i typ en timma nu så är sjukt trött.Håller på med en sammanfattning
som ska vara klar på tisdag och jag är snart klar så har ju egentligen
hur mycket tid som hellst på mig:D.

Menmen skolan idag har iallafall vart bra,drog och käkade pizza
på lunchen med girlsen alice&nathalie!Asgott,verkligen:D.
Tog kebab,muuuuuuuuuuuums!Slutade redan klockan halv
tre idag för hade ju inte elevensval,aaasnice:D.
Efter skolan drog jag hem till mig med alice
och pluggade lite,kollade på top model och käkade.
Alice drog kanske för en och en halvtimme sen
och jag har väll inte gjort så mycket.
Jobbat på min sammanfattning om religon osv.
Menmen nu ska jag ta ett bad,puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0