plugg,plugg,plugg...

....och ännu mera plugg!Åhh pallar inte plugga mer.Och det ska jag inte heller.
Spanskan kan jag nu men no:n sätter sig ju fan inte i huvet!Hahah pluggar
mer i skolan imorrn.Har ju en timmas lunchrast;).Menmen sitter och kollar
på tv just nu med päronen.Uppdrag gransking,rätt så intressant.Men väntar
på att klockan ska bli nio för då börjar andra avenyn:D.Ska lätt kolla på det:D.

Men imorrn är det tordsag och då efter skolan ska jag gå med alice
i centrum och kolla/köpa valborgskläder!Något specielt måste man ju ha;).
Sen så kanske jag shoppar lite andra saker....Onödiga saker då;).Hahah,men får
se somsagt vad man hittar:).Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.Hörs senare.
PUSS!

ta och bli frisk nu !<3


Kommentarer
Postat av: linnea

haha lilla söta mupp, ska du klä upp dig på valborg ?:D

Jag eller typ "vi" asså dom andra brudarna kör typpå jeans med strumbyxor under för det kmr vara så himla kallT! :)<3

2010-04-28 @ 22:15:50
Postat av: linnea

Sv; Naw!<3

Aha ;)<3

2010-04-29 @ 10:46:17
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0