rebecca tipsar!

Hejsan igen!
Är reklam just nu så tänkte ta och tipsa om en sak som linnea tyckte
om när jag gjorde,det skrev hon iallafall i sin söta blogg:).Och där seru
nu skrev jag om dig pluttis:D.Haahahah menmen back to serious.
Tänkte faktist tippsa om en ''sprutdeo''jag köpte för bara en dag sen
och jag är verkligen heeeelt förälskad i den!

Det ''braiga'' med den
1.Man känner sig fräsh hela dagen!
2.Den luktar guuuudomligt

Det ''dåliga'' med den.
1.Man blir väldigt torr utav den!
Mer dåligt är det inte!Men det är nog bra om man
typ smörjer in sig med någon bra lotion innan eller efter
man haft den så slipper man bli så torr ;).
HAHAHAHA puss!
And here it is;)


Kommentarer
Postat av: linnea

GOOD !:) och vem vare som berättade om den för dig ?;)<3

2010-04-23 @ 22:55:25
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0