sista inlägget för idag!

Hejsan alla underbara bloggläsare!

Allt bra med er då?Med mig är det bara toppen!Sitter i brorsans rum och kollar på tv.Har ett stort duntäcke om mig just nu,så mysigt!Fast det börjar bli jääävligt varmt att ha datorn i knäet och ett stort duntäcka runt sig.Hahah,Aja vad händer imorrn då kära bloggläsare!Själv så har jag fullt upp hela dagen!Det är så att min pappa ska ha 50 års fest imorrn och då måste man ju såklart hjälpa till!Linnea&jag ska typ vara ''servitriser'' typ plocka bort disk och sånt,kanske inte så kul men det lär ju inte vara det enda vi ska göra;).Kommer ha så roligt!

Menmen sitter somsagt inne på brorsans rum och kollar på tv,är inte ett dugg trött faktist!Men klockan är ju inte ett dugg mycker faktist!Fast känns som om den är mer för det är kolsvart ute!Börjar bli mörkrädd.....Hahah näeeee skoja bara;).Menmen vi hörs imorrn alla söta bloggläsare! Men förvänta er inte så mycket bloggning för har ganska mycket fullt upp imorrn;).Men vi hörs iallafall.Puss&godnatt alla söta bloggläsare!:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0