sista inlägget för idag!

Godnatt alla söta bloggläsare!
Ska upp vääldigt tidigt imorrn,typ redan halv åtta eller något.
Vet det låter verkligen gryyymt tråkigt!Men ska först
hinna träna sen följa med päronen till ikea.Ska kolla om
jag hittar en söt ''hörnsoffa''.Eller något:)
Har ett asfult skrivbord på mitt rum just nu och det vill jag
verkligen ha bort!Men då skulle en hörnsoffa passa
in istället;););).

Aja nu ska jag tvätta bort sminket och sen gå
och lägga mig.Ska kolla på flickan som lekte med elden.
Om den inte är slut vilket jag inte tror att den är.
Aja hörs imorrn.Puss och godnatt alla söta bloggläsare!

jag och julia idag,ser fan ut som sommar
om man kollar i bakgrunden...Eller något:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0