söndaaag

Hello all sunbeams!

Har precis kommit hem nu,har vart med linnea hela dagen!Träffade ju henne
och calle gurra förut och då drog vi direkt till linus och drog och köpte
glass och satte oss och solade på hamnvik.Var riktigt mysigt!:D.
Känndes som sommar igen,fast det kanske ska vara lite bättre väder;).
Hursomhellst så drog killarna sen så då drog jag&linnea hem till mig
och käkade sen gjorde jag sällskap med linnea hem en bit
och tog massor av bilder på nss!

Nu är jag iallafall hemma och ska inte göra ett skit ikväll,känns lite konstigt
för solen är fortfarande uppe och klockan är lixom halv åtta:S.Fast härligt
är det för då känns det som om sommaren äntligen är på väg!
Menmen vi hörs senare,PUSS!:)

vi är knäppa,and yes we know it!
Love you cuteface:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0