stressig söööndag!

Hejsan bloggen!
Gud vilken stressig morgon jag haft!Började med att jag vaknade kvart över sju av
att föräldrarna stog och borrade i rummet brevid..Sen somna jag om till kvart över tio
och då ringer linnea och väcker mig!Gick upp då och började städa mitt rum.
Vid ett tiden kom julia förbi och v9 gick hem till henne och jag hämtade min spanskabok.
Nu är jag hemma igen och ska snart dra,sressig söndag!Ska träffa linnea,
calle&linus!Skulle först gå runt ringvägen men jag ringde och klagade på
att jag inte orkade..Haha:D.

Är verkligen underbart väder ute så idag blir det att ha solbrillorna på!
Nice nice,men nu ska jag snart dra.Vi hörs senare eller något.
Puss!:):):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0