tack bästa mickis!

 Ja som ni ser så har jag fått en ny design och allt!
Snygg vaaaaaaa?Made by bästa mickis!Tack för designen och texten du skrev.
Du ska veta att du är så jävla underbar gumman,och har så mycket
att berätta om dig men vet egentligen inte hur jag ska börja.För mycket
ord&meningar för en sån underbar person som du.Du har verkligen
alltid funnits vid min sida och jag lovar att jag alltid kommer finnas
här för dig,vet att vi bråkar och jag vart en idiot,men inget
kommer få mig att sluta älska dig!Vet inte vad jag ska säga,
men baby,tack för allt du är bäst.Love you!♥

Gör iallafall inte så mycket just nu,ska snart somna i think.Hahah
nej skoja bara,men ska sätta på en film eller något.Är inte ett dugg
trött verkligen!Även fast jag ridit och allt.Haha.aja vi hörs imorrn.
Puss&godnatt älsklingar sov så gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0