taken

Hejsan bloggen!

Sitter och kollar på någon film just nu med mamma,''taken''tror jag att den
heter.Grymt bra film måste jag säga:D.Har sett den i typ en halvtimme något
och är helt fast i den,a förutom nu då för kännde för att sitta en liten stund
med min bebis♥.Hahahahaha.Imorrn äre iallafall torsdag och börjar somvanligt
då,klockan 08:10 och slutar halv tre i think?Ska igentligen sluta kvart över
fyra eller något,men har elevensval då och vi får skippa den typ var 3 vecka
eller något;).Asnice ju:D!.

Menmen nu ska jag fortsätta att kolla på filmen,sen så ska jag
kolla på andra avenyn som börjar om 10 minuter.Sista inlägget för idag
iallafall puss på er alla söta bloggläsare:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0