mår skit

Hellu readers:)♥

Allt bra med er?Med mig är det sådär...Är jätte förkyld och har grymt ont i halsen.Fick halstabletter av mamma som smakade skit!Verkligen asäckliga.Men vart lite bättre iallafall.Kunde ju knappast prata imorrse när jag vaknade.Hursomhellst så drog jag iallafall till skolan och mådde bara sämre.Men gick hela dagen och nu är jag hemma.Slutade sent idag.Halv fyra.Hatar långa dagar!Och imorrn är det en ännu längre dag.GAAAAH!Orkar inte med skolan längre.Har iallafall pluggat idag.På både spanska&no.Två prov att plugga till är verkligen inte roligt.För hatar att plugga:P.Men vill ju att det ska gå bra så bäst att plugga mycke.Menmen när jag kom hem satte jag mig direkt med böckerna framför mig och käkade lasagne.Och nu ska jag snart äta mat.Är grymt mätt så hur ska jag orka:P?Hahah menmen vi hörs väll lite senare eller något.Förlåt för dålig uppdatering idag btw.Har inte hunnit;).Puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; Ja men jag har sån sablarns hosta!

Sen är jag hemma för vi har ju sp prov imorgon och sen måste jag ju vara frisk på valborg vafan :D<3

2010-04-28 @ 20:13:36
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0