-

Heeej allesammans! Kom nästan precis hem. Eller har hunnit käka och sånt. Menmen skoldagen idag och väll vart bra? På den långa håltimmen drog jag,alice och natha till centrum och köpte bullar och kakor. Sen drog vi in till natha och fikade och så. Menmen efter skolan drog jag&alice hem till henne och gjorde direkt varm choklad och åt rostat bröd. Satt för det mesta vid datorn och kollade på roliga klipp på youtube. Haha! Menmen nu är jag hemma och har precis ätit. Vet inte om det kanske blir att vara med linnea ikväll. Men i sånna fall måste jag börja fixa mig lite nu för sitter bara i en stooor t-shirt och täcke om mig. Fryser för jävla mycke! Aja vi hörs väll senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0