Åhh skola imorrn!

Hello there ! Har inte hunnit blogga så mycket idag för drog först och käkade lunch med pappa på thai. Sen drog jag till centrum och träffade linnea där. Kollade runt lite på stan och hittade en väska som jag ska köpa på fredag när barnbidraget kommer. Efter det drog vi hem till mig och gjorde inte så mycket. Drog sen till pizzerian och käkade. Tog en kebab iskander(stavning)och sen hyrde vi film. ''I love you philip morris''. Tror jag att den hette. Haha den va ju rolig... Efter det drog vi hem till mig och kollade på den och sen så följde jag linnea en bit hem och nu är jag hemma! Har precis dushat så känner mig lite fräsh nu. Kan inte fatta att det är skola imorrn. Tur att det är första dagen så är det inte så mycket jobb. Inte ett dugg ju faktist. Menmen vette fan om jag kommer blogga mer idag för blir ju att gå och lägga sig tidigt.Sen så ska jag kolla på sex and the city. Filmen dåra. Och den är ju lixom i typ 2 timmar. Men vi hörs väll imorrn innan skolan. PUSS!

Ja det här är då alltså filmen vi hyrde... Ni kan nog räkna ut själva vad den handlade om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0