Chill i min&linneas stuga!

Hello there!

Just nu sitter jag och linnea i våran lilla stuga och myser. Skiit mysigt! Eller ja hon är ju jätte social mot mig och bara pratar i telefon...Så får väll ta och blogga lite då. Ikväll har vi iaf inte gjort så mycke. Var ute för ett tag sen och tänkte dra och köpa glass men var stängt så blev inge glass. Sen så vare några äckliga fjortisar som satt och rökte och kastade sten och ba; den träffade nästan fjortisen. Och då menade dom tydligen mig och allt. Åhh vilka töntar! Menmen kom in för ett tag sen och sitter somsagt i våran lilla stuga och hare mys. Har massa chips och choklad också. Mums! Men nu ska jag ta och säga till linnea att hon får vara social mot mig annars då jävlar! Haha puss!

Just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0