datan har inte funkat.

Hej alla underbara! Förlåt för att jag inte bloggade något igår men mitt internet hade pajat så det funkade inte på hela dagen. Iallafall så var jag med linnea ju och vi va på coop och så. Köpte ny brunkräm och svampar. På kvällen träffade vi samuel och theo. Och vi var hemma hos theo och såg någon rolig skräckis. Kommer inte ihåg vad den hette men den va lite konstig? Haha. Kom hem sen runt elva tiden och så. Kollade på film då sen somnade jag skit fort. Menmen imorrse vaknade jag tidigt. Runt tio tiden tror jag. Och då var jag bara tvungen att kolla om datorn funkade och det gjorde den! *Överlycklig*. Menmen idag blire att vara med linnea men tror verkligen inte att hon vaknat än. Vi hörs. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Vincentkamilla

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:58:24
URL: http://vincentkamilla.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0