DUSHAT

Godkväll bloggen! Har precis dushat nu och funderar på om jag ska ställa alarmet på mobilen klockan 6 för att jag kanske ska våga mitt hår imorrn? Tror det blir så faktist! Om jag nu bara orkar...Är ju så jävla trött på mornarna. Aja, sitter och kollar på tv med brorsan. Såg ni förresten inläget innan? Då jag rekommenderar min annsiktskräm? Om inte kolla nu! Ska nog kanske snart eller inte än men lite senare sätta på en film. Tror att det blir sex and the city. Sooooooomvanligt. Imorrn äre ju skola och har idrott då för första gången nu på länge. Har redan packat väskan så att jag slipper göra det imorrn. Ska bara leta fram ett par skor också. Gäller att ha med sig skor till varje idrott om man nu vill sattsa på ett bra betyg. Tydligen så har just skorna stor betydelse. Haha! Nej men nu ska jag fixa lite grejer och så. Vi hörs senare!

Någon bild från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0