Dushat&fångarna på fortet.

Har precis dushat&kollat på fångarna på fortet! Inte samtidigt. Haha såklart. Dushade först vilket var asnice. Så nu känner jag mig jätte fräsh. Sen efter det satte jag mig i soffan och kollade på fångarna på fortet. Det slutade ju för bara en stund sen så ska jag väll snart gå och lägga mig och kolla på en film eller något. Är faktist inte ett dugg trött...Men blir väll det så fort jag lagt mig ner. Imorrn äre ju torsdag vilket innebär skola...Börjar med spanska sen efter det har vi typ 1 och en halv timmers håltimme. Sköööööööööööönt! Nej men nu ska jag ta och börja fixa lite inför sängen. Vi hörs imorrn. Godnatt!

just nu. JÄTTE söt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0