Färgat håret

Hej sötnosar!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men jag och julia tog bussen till ica där vi köpte hårfärg till mig! Så nu har jag äntligen färgat håret mörkt igen. Riktigt mörkt. Men snyggt vart det och jag är sjukt nöjd. Sen efter det käkade vi kebab. Åh muums! Haha, efter det fixade vi oss lite sen drog vi och hyrde film. Scary movie. Älskar dom filmerna men den var faktist inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Så det var lite synd. Menmen. Har precis kommit hem nu iallafall och sitter och kollar på tv. Så ska väll göra det hela kvällen. Men vi hörs kanske senare eller något. PUSS!

Kommentarer
Postat av: linnea

Jahapp, då var du vanliga gamla becca igen med nästan svart hår (Y) :)<3

2010-08-02 @ 10:44:47
URL: http://luhhh.blogg.se/
Postat av: angelica

Å långt hår du har! :D <3

2010-08-06 @ 22:10:37
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0