godmorgon!

Godmorgon alla söta bloggläsare!

Sovit gott? Det har verkligen jag. Äntligen har man sovit i sin vanliga säng istället för en hård säng på hotellet? Nej men ni fattar...Vaknade iaf för inte så länge sen och är verkligen grymt trött! Så funderar på om jag ska lägga mig i sängen igen och kolla på en film. Har ändå inget annat planerat idag så lite tråkigt att bara gå runt. Ska iallafall ner till centrum och köpa nytt kontantkort till mobben. Mer vet jag inte. Är ju lite sol ute så kanske blir att sola. Måste verkligen bli brun innan skolan börjar. Visst är jag lite brun men ska bli brunare! Annars blire solarium innan skolan börjar. Men vi hörs väll senare.
P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0