grymt trött

Godkväll bloggen! Är verkligen grymt trött så ska nog gå och lägga mig snart. Vet att klockan inte är ett dugg mycket men när man vaknat kvart över sex imorrse och ridit nu på kvällen så blir man riktigt trött! Sitter i vardagsrummet helt själv och kollar på sex and the city filmen. Håller nästan på å somna när jag sitter här. Har iallafall vågat håret nu på kvällen för skulle se hur det blev och det blev verkligen assnyggt! Skitcoolt verkligen. Men tar ju lite tid också, Så får väll gå upp runt sex tiden på mornarna på vardagar ifall om jag vill ha det i skolan. Nej gud så jag babblar nu. Vi hörs imorrn. P u s s !

<3 dig!

Kommentarer
Postat av: nathalie

<3 dig med

2010-08-20 @ 22:41:49
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0