Hemma igen!

Hej! Nu är vi hemma igen efter att ha vart i stockholm hela dagen. När vi kom dit var vi först tvungna att registrera oss så vi fick namnbrickor. Medans mamma&pappa beställde in lite grejor gick jag och linnea runt och kollade i lite ''affärer''. Hittade jätte mycket fint. Väskor,skor&smycken. Man ville bara ta med sig allt hem.Menmen efter det åkte vi till pizza hut och käkade. Nu är vi iallafall hemma och jag&linnea är hemma hos mig och har ingen aning om vad vi ska hitta på. Fårse hur planerna för ikväll blir eftersom att det är skola och det imorrn. Typ ''första'' riktiga skoldagen. Fast kommer att börja gå efter schemat dom sista lektionerna tror jag. Nej men vi hörs senare. P u s s !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0