Hemma igen..?

Godmorgon...?

Har ju vart i sommarstugan dom här senaste dagarna med linnea och har haft det grymt roligt. Var lixom vaken till fyra halv fem igår och ingen utav oss var trötta. Sen när jag släckte lampan då kännde jag hur ögonen sjönk ihop. Imorrse vaknade vi riktigt tidigt. Vaknade runt halv ni tiden att mamma och pappa stog och bankade på våran dörr om att vi skulle åka hem om tio minuter. Så trötta var vi och mådde skit illa. Inte kul att sätta sig i en bil precis när man vaknat. Aja kom hem sen runt halv tio tiden och både jag och linnea somnade på direkten hos mig. Hon drog iaf för ett tag sen så jag har bara sovit och kollat på tv och nu ska jag snart äta lunch. Har inte ens ätit frukost så är jätte hungrig. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vid fem ska iaf jag och päronen iväg till några och käka så tror inte att jag kommer hinna med så mycket annat innan. Nej men nu ska jag käka. Vi hörs senare. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0