Hemma!

Hej alla underbara!

Ja nu är jag äntligen hemma. Skönt! Men har haft det jätte bra. I torsdags var vi först i helsingborg och bodde där en natt. Var tydligen någon fotbollsgrej där så många snyggingar fanns där och tillochmed bodde på samma hotell! Dagen efter åkte vi med en snabbfärga över till danmark där vi sen åkte över till tyskland och var där hela dagen. Var mycket finare än vad jag trodde att det skulle vara. Sen efter det åkte vi tillbaka till odense som ligger i danmark och sov där en natt. Kom dit rätt så sent så vart att käka mat typ tio på kvällen. Sen dom andra dagarna har vi bara vart i fredrikshamn och jag har solat,badat och självklart shoppat lite! Visar er senare. Men nu äre skönt att vara hemma igen så nu kommer jag blogga exakt lika mycket som förut. Snart ska jag iaf äta så vi hörs väll senare. Puss!

på gatan i tyskland

Kommentarer
Postat av: Syedidun

Good people of togo i was here ok.

2011-05-25 @ 10:26:08
URL: http://syedidun.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0