hoppning på pizzaro

Hejhej! Ja då var andra skoldagen avklarad! Samlades med klassen 08:10 i klassrummet sen gick vi ner till nixta och vart direkt inblandad i lag. Jag var i samma lag som Ellen,adam,ahmed,sebbe&anna.Någon mer? Hade lekar och sånt och det gick ju jääätte bra för oss! Kom sist... HAHA! Efter det drog jag,alice&natta till centrum och gick runt i affärer. Köpte ju min väska och en vågtång. Efter det drog jag hem å klädde på mig ridkläderna sen drog jag mot stallet. Fick pizzaro. Och det gick väll hyfsat bra. Hade bara lite ''komma igång'' hoppning så hoppade bara två hinder. Menmen nu är jag hemma och ska snart dusha. Ikväll vet jag inte hur planerna blir. Får se. Menmen vi hörs. P U S S !

Någon bild från idag. Bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0