inte hunnit!

Hej alla underbara läsare!

Förlåt för att jag inte skrivit på hela dagen. Men igår var jag ju i stugan tills idag sen efter det träffade jag linnea! Var hemma hos henne en liten stund sen drog vi hem till linus och gratta honom. Han fyller ju år idag så ett stort grattis till honom! Efter det drog vi hem till mig och käka lunch och sen drog jag till stallet och fick såklart rida mon cherie...Det gick iaf bra men med lite mera motor hade det vart super! Nu har jag precis dushat iaf och ska fixa mig lite fort. Sen möter jag linnea och då drar vi ner till hamnen. Men vi hörs senare. PUSS!

gammal bild som typ är tagen i början av sommaren. Hehe lite blek man var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0