Linnea,adde&theo

Hellu! Kom hem för ett tag sen. Har vart med linnea,adde&theo hela dagen typ. Var hemma hos theo och kolla på tv och sånt. Har vart skittrött hela dagen så var väll typ bara hemma hos theo och glodde på tv? Nä juste drog till coop sen också! Haha såklart. Kom ju somsagt hem för ett tag sen och har precis käkat. Tacos. Ska ta och dusha snart och kolla lite vad jag ska ha på mig imorrn och så...Bra att få det gjort så jag inte har svårt att välja imorrn. Känns som om jag inte har några kläder alls. Så på söndag ska jag ta och få hem iallafall ett par jeans och kanske någon tröja? Hm... Får se om jag har råd och så också. Hehe...Nej men nu ska jag ta och dusha. Vi hörs efter det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0