Muskö hela dagen.

Hej alla söta bloggläsare! Har inte hunnit blogga idag förns typ nu. Imorrse väckte mamma mig kvart över nio av att vi skulle till stugan och sola&bada. Linnea och monika hängde också med. Så vi har legat på bryggan hela dagen och badat,solat och räddat pelle(hunden). Haha ni skulle se. Han drunknade när jag&linnea skulle bada honom. Vart lite rädd. Men nu är jag hemma och mycket färg har man fått. Men har brännt mig också. Typiskt! Kommer nog inte blogga så mycket mer idag för ska bara packa sen ska jag hem till linnea och så sover jag där. Kommer lite bilder sen. Ska bara hämta min mobil som jag glömde i badrummet. Menmen vi hörs. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0