ridit+solat!

Hello there! Kom precis innanför dörren. Har vart ute med linnea och samuel! Var hemma hos samuel och kollade på en film. Grown ups. Sjukt bra&rolig film. Lite pinsamt bara för att jag råkade somna en sekund typ.. Innan det var iallafall jag&linnea iväg och solade. Körde på en 9 minutare. Så nu är jag skitbrun...Eller inte! Iallafall så har jag ju ridit idag också. Fick pizzaro och det var ju hoppning. Det gick faktist bra. Hoppade typ bana eller något. Gick faktist jätte bra för att vara han. Haha. Efter det vare iallafall att skynda sig in i dushen och sen käka. Efter det drog jag&linnea och solade. Ja som jag skrev innan. Nu är jag iallafall hemma och är dööötrött. Funderar på att kanske gå och lägga mig. Eller inte än? Hm får se. Aja vi hörs sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0