skitskitskitskit

Godmorgon! Blev inte att vara med tiffany idag! Har värsta mensvärken så mår verkligen skit dåligt. Ligger i soffan och har precis ätit frukost och ligger och kollar på laguna beach som tydligen är hela dagen. Vilken tur! Då har jag något att göra iallafall..Men synd att jag mår som jag mår annars så skulle jag träffat tiffy som det var år och dar sen jag träffade. Men får väll träffa henne någon annan dag! Snart kommer mamma hem iallafall och då ska hon&jag iväg och handla. Om jag orkar det. Men det gör jag nog. Åhhh vad jag känner mig äcklig just nu. Även om jag redan har dushat vill jag göra det igen. Ushushush....Aja nu ska jag ta en ipren TILL. Menmen nu ska ni inte behöva lyssna på mitt klagande. Ha en bra dag. P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0