sommarstugan med bästavän

Hello there!

Hemma igen!
Har haft det kanon kul i sommarstugan med julia. Drog ut på kvällen till sjökrogen och bara hängde lite där. Tog massor med bilder som jag ska sno av julia för jag hade faktist inte min kamera med mig. Den var urladdad och sen så är julias mycke bättre. Hade sjukt mycke godis också och sen en platta full med cola. Så hade det galet mys! Sen så låg vi och kollade på film typ hela kvällen. Men nu är jag hemma och har precis dushat och fixat mig lite smått. Runt fyra drar jag till julia igen och då ska vi till ica och köpa hårfärg IGEN! Vart inte så nöjd sist jag färgade håret så nu skare fan bli mörkare. Sen ikväll så ska jag på bio med mamma,pappa och julia! Ska se den här bröderna karlsson tror jag att den heter. Men vi hörs senare. Puss puss!

Haha bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0