The bounty hunter

Hej där! Har inte hunnit blogga något idag. Var först i skolan. Slutade halv tre och då drog jag hem. Fixade först en läxa sen drog jag&mamma iväg och handlade. När vi var i centrum träffade jag på julia som precis kommit hem ifrån egypten. Fan vad brun hon var! Efter det drog vi hem igen eller jag drog hem till linnea. Stackarn har magkatarr. Var där ett tag sen skjusade hennes mamma hem oss till mig då vi käkade. har precis kollat på the bounty hunter. Men hann inte se hela för linnea drog nyss. Ska snart iallafall dusha vilket verkligen kan behövas! Har haft idrott idag så lite ofräsh känner man ju sig. Haha. Ajuste ikväll äre ju fångarna på fortet. Nice! Men nu ska jag ta och hoppa in i dushen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0