''the first day''

Ja då var första dagen avklarad! Helt okej. Kul att träffa klassen igen. Gick mest igenom massa papper och lyssnade på lärarnas prat. Runt tolv slutade vi och då drog jag,linnea,alice&nathalie och käka. Tog kebab.Tjockis! Sen gick jag och linnea till centrum och gick runt lite på stan och så. Sen drog vi till coop med linneas mamma och köpte böcker och ett lås till linnea. Sen hem igen och käka! Nu har hon iallafall precis dragit och jag ska nog ta och dusha. Känner mig verkligen inte fräsh. Ajuste fick nya skåp idag också och jag fick under! Faaan! Hatar underskåp. Menmen får väll leva mig igenom det hela åttan nurå. Haha. Nej nu ska jag dusha. Vi hörs sen.
P U S S !

riktigt gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0