Tråkig dag

Snacka om att jag har haft en tråkig dag idag! Har nästan inte gjort ett skit förutom att sitta här. Väntar på att maten ska bli klar vilket tar år&dar. Är någon kycklinggrej och jag som verkligen älskar kyckling...eller inte! Känns inte som om det är min dag idag. Har jätte ont i huvet och klagar på allt&alla. Vill bara att det ska bli en ny dag känner jag. Hur som hellst så ska jag efter maten dusha. Har inte gjort det än. Ushushush! Så känner mig riktigt skitig just nu. Menmen ikväll blire att kolla på fångarna på fortet som börjar klockan åtta. Spännande! Men vi hörs väll senare. Puuuuuuss!


Kommentarer
Postat av: Wilhelmleila

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-11-08 @ 09:00:42
URL: http://wilhelmleila.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0