trööööött

Hejsan bloggen! Kom precis in ifrån att ha vart ute med linnea,samuel och gurra. Drog först till coop och köpte lite naturgodis. Sen vidare ner till hamnen då vi var på hoppitossan och chillade. Satt där och snackade hela kvällen. Var asnice tills det typ vart storm! Haha nej då men kom iallafall precis in och är dötrött! Blir verkligen trött fort på kvällarna nu för tiden...Ska snart ta bort mascaran och prova min nya kräm för huden som jag köpte idag. Hoppas att det är något att ha! Nejmen imorrn ska jag iallafall upp tidigt. Runt halv elva elva något ska jag,päronen och linnea in till stockholm och gå på modemässa. Päronen ska beställa in kläder till affären och då ska jag och linnea gå runt lite. Najs. Så det blir upp tidigt och fixa mig osv...Menmen nu ska jag fixa mig lite. Vi hörs. P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0