toppendag!

Hejhej! Allt bra? Med mig är det toppen! Asbra skoldag och bara en helt toppen dag. Var ju och käka kebab på lunchen idag med alice,nathalie,hanna&amanda. Efter det vart vi filmade och interjuvade av svt. Haha fan va pinsamt det var för alla frågor dom frågade så sa vi ba; ehm... Asså jag vet inte...Så hoppas verkligen inte att dom visar det i tv. Haha! Blev inte att vara med tiffany idag. Men efter skolan drog iallafall jag,alice&linnea till centrum. Var hos päronen ett tag sen drog linnea och då drog jag&alice runt i centrum och så. Köpte inget men alice köpte blondinbellas bok. Ska fan köpa den! Menmen nu har jag precis käkat och ska snart dusha. Aja vi hörs senare!

Iloveyou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0