Vaken tidigt

Godmorgon alla söta bloggläsare! Sovit gott? Det har jag! Somnade jätte tidigt igår. Runt elva tror jag. Var så himlans trött. Nu har jag precis gått upp iallafall och ska snart hoppa in i dushen. Fick ett ryck med att jag hade ätit lite choklad igår så då var jag bara tvungen att göra 100 sittupps. Var verkligen superjobbigt(haha)men sen efter så kändes det asbra! Sitter just nu och kollar på tv.
Idag då...Idag blire att vara med linnea. Vet inte när vi skulle ses men det är ju ganska så tidigt nu och jag tror inte ens att hon har vaknat. Så låter henne sova ut lite. Aaaaaw så snäll jag är! Haha...Kommer nog lägga in dagens outfit eller något senare. Får försöka hitta på något roligt att ha på mig också. Känns som om jag behöver en ny garderob. Men när jag&linnea ska in till haninge någon dag ska jag allt ta och köpa mig ett par jeans. Känns som om jag inte har några jeans. Fast har typ 1000 par! Men fler behövs. Iallafall ett par mörka. Nej vad ointressant. Läser ni ens fortfarande? Haha..Men nu ska jag dusha. Vi hörs senare. PUSS!

bjuder på en riktigt gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0