youre love is my drug


Bild på mig och Luhh bästis.
Godkväll bloggen!
Var inte så länge sen jag skrev sist men blev bara sugen på att skriva lite. Sitter iaf och dricker cola och kollar på tv. Ska snart tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig. Börjar bli grymt trött men ska kolla på en film också. Imorrn blire sommarstugan igen med linnea denna gång! Var ett tag sen jag ens såg människan och gissa OM jag har saknat min lilla plutt. Så det ska bli asnice. Fårse om jag tar med mig datorn. Blev lite sugen men får se helt enkelt för om linnea följer med så tror jag inte att det blir så mycke bloggning och data för min del. Man gör ju såå mycket annat...Men nu ska jag ta bort det lilla sminket jag har och sätta upp mitt nyfärgade hår i en bulle.
Vi hörs imorrn. PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0