äntligen helg

Hej allesammans! Haft en bra dag? Min har vart helt okej. Hatar snön för tillfället. Men ärligt talat finns det något posetivt med det? I början är det väll kul men nu är det ett helvete tycker jag...Iallafall så gjorde jag mitt noprov idag som inte alls gick bra. Men skönt att ha allt gjort nu. Underbart! Aja efter skolan gjorde jag sällskap med amanda och samuel till centrum. Träffde upp pappa sen drog vi och fika så visa jag honom lite vad jag önskar mig. Shit snart jul hörrni! Vad önskar ni er? Jag önskar mig ju somsagt en kamera. Menmen idag ska jag väll inte göra så mycket. Har lovat päronen att städa sen ikväll sover julia här så det blir mys! Men vi hörs iallafall senare. 

haha bjuder på någon randombild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0