Asnice skoldag

Hej! Ja somsagt asnice skoldag. Först samlades alla i klassrummet sen vare lucia i aulan så kolla på det. Och sen efter det skulle vi bara göra ett nutidskryss vilket var skittråkigt. Haha ajuste lekte charader också. Tror att min grupp kom på typ 4 platsen? Sen den sista timmen kollade vi på the grinch. För gullig film! Slutade sedan ett så gjorde inte såå mycket att vi började tio minuter tidigare. Iallafall ligger i sängen nu och har för jävla ont i ryggen. Mamma bad mig hjälpa henne baka knäck men vet ärligt talat inte om jag orkar det. Så ska bara ta det lugnt nu och kolla på film. Hörs sen!

en vecka för mycket ifrån dig. Saknar dig bara mer och mer för varje dag som går hjärtat..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men becci jag ar ju inte sa langt borta...bara pa andra sidan jorden :D

2010-12-16 @ 13:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0