bästa dagen på året är....imorgon!

Herregud vad trött jag är! Så nu vet alla det :). Har vart trött och skitseg hela dagen. Har lixom gått runt med mina morgontofflor. Men har vart ganska skönt ändå. Men snart ska jag iallafall sätta kameran på laddning. Har hållt på och pilla på den hela dagen. Men så är det väll med nya grejer? Tänkte ta med den tills när jag åker till eskilstuna imorrn. Blir dock bara borta över dagen men kan väll vara kul ändå. Och sen ska jag shoppa imorrn också. Mellandagsrea- bästa dagen på året! Iallafall när det gäller shopping ;). Shit vad jag ska shoppa! Får bara hoppas på att jag hittar något också. Men nu ska jag fixa lite lördags mys och kolla på en rulle. Hörs!

Nej men vilka korta ögonfransar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0