centrum en snabbis

Hej! Var nere i centrum en liten stund och köpte blandannat lösnaglar. Inför imorrn såklart ;). Sen var jag och köpte raketer också. Så nu äre laddat med raketer här hemma. Har precis käkat också. Fick bli kycklingsallad. Såååå gott! Så nu är jag mätt och glad. Haha. Ikväll så vet jag inte riktigt vad det är planerat. Kanske drar ner och solar. Vill ha lite färg till nyår men känner att det kanske är onödigt eftersom att man inte blir så brun efter bara en gång. Aja får se :).. Men slänger in bild på det jag köpte nu så hörs vi sen. Pusshej!

Lösnaglar;
Lindex 80 (?) kr
trosor; Lindex 30 kr rea
bomullstussar(?); kicks 20 kr

Kommentarer
Postat av: Natha

Är spetstrosor sköna? Vill handla det men jag vet inte om dom är sköna xD<3333

2010-12-30 @ 18:34:17
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0