centrum hela dagen med bästavän

Hej! Förlåt för kass uppdatering idag men har faktist vart i centrum hela dagen. Har handlat julklappar och bytt julklappar med linnea. Sen har vi lunchat och småshoppat lite också. Aja ikväll så blire att vara med linnea. Lite tråkigt för igår kom hon äntligen hem ifrån thailand och imorrn åker hon till dalarna :(. Inte många dagar man får träffa henne innan hon åker igen. Men som tur är så ligger ju inte dalarna på andra sidan jordklotet heller. Men nu ska jag kolla på ung och bortskämd. Glömde se finalen igår så det ska jag göra nu. Hörs sen!
och detta fick jag av min underbara bästavän

(dålig bild) nagellack,jätte snygga armband ser ni förresten att det står big sis på det ena? AAAAW :), sen annsiktsmasker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0