@centrum

Hej! Hann inte blogga imorrse men drog ganska tidigt till haninge. Shoppade nästan ingenting. Köpte julklapp till brorsan och fick ett par skitbilliga och snygga skor. Dock vårskor men det är skitsamma. Är iallafall inte hemma nu. Är hos mamma och pappa på jobbet så kan inte lägga in bilder på det jag shoppade nu. Men så fort jag har min kamera och min data hemma så lägger jag in bilder! Har iallafall vart en jätte mysig dag. Bara lite jobbigt för har så jävla ont i ryggen pågund av mensen.. men det går över! Lite senare idag ska jag träffa julia. Hade först tänkt att åka pulka men kanske inte en sån bra ide så får väll ta det lugnt och kolla på film eller något? Men nu ska jag snart åka hem så vi hörs sen babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0